Defect artikel retourneren
Wanneer een artikel beschadigd of defect is, kun je gebruik maken van je recht van reclamatie.
Hiervoor vragen wij je vriendelijk om het volgende te doen:
-
Een duidelijke en complete beschrijving over hoe de beschadiging of het defect is ontstaan.
-
Duidelijke foto's van de beschadiging of het defect bewijzen.
-
De beschadiging of het defect moet op ten minste een foto duidelijk zichtbaar zijn.
Je kunt de foto’s sturen naar onze klantenservice. Hou er rekening mee dat je e-mail, inclusief foto's, niet groter is dan 25 MB. We raden je daarom aan om je foto's als JPEG-bestand door te sturen. Na ontvangst van de foto’s word je verzoek zo snel mogelijk in behandeling genomen. Je ontvangt binnen enkele dagen een bericht over de verdere verwerking van je verzoek.
Wil je een vervangend artikel bestellen? Meer informatie hierover vind je onder Hoe stuur ik een artikel retour.
Je hebt altijd recht op de wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Is dit niet het geval, neem dan contact met ons op.