Hoe stuur ik een artikel retour?
Na het arriveren van je bestelling kan het soms voorvallen dat deze niet naar wens is, dit kan om verschillende redenen zijn. Uiteraard kun je een bestelling retourneren naar ons, mits de artikelen ongeopend en ongedragen zijn. Wij hanteren een retourstermijn van 14 dagen.
Bij het retourneren stuur je een formulier mee die je [HIER] kunt downloaden. Hierop noteer je je ordernummer, naam, je reden van retour en je wensen. Zodra wij het retour hebben ontvangen zullen wij de gewenste acties uitvoeren of contact met je opnemen.
Graag zien wij het retour in de originele envelop, deze beschikt over bubbeltjes plastic wat zorgt voor extra bescherming voor de artikelen. Stuur je de bestelling retour in een gewone envelop, dan zijn wij niet aansprakelijk voor eventuele (verdere) beschadiging.
Geopend/gedragen en toch niet naar wens
Soms kan het voorkomen dat na het openen/dragen van een piercing je toch niet helemaal tevreden bent. Aangezien piercings hygiëne producten zijn kunnen we gedragen producten niet meer retour nemen.
Defect artikel
Wanneer je bestelling, of een deel hiervan, defect is aangekomen kun je deze uiteraard retourneren. Zorg wel dat je de verpakking van de artikelen (de plastic zakjes) gesloten laat.
Na het ontvangen van je retour krijg je of je geld terug of een nieuw product.
Product niet naar wens / verkeerd product
Het kan voorvallen dat de bestelling die je hebt ontvangen niet naar wens is, of dat je een verkeerd product hebt ontvangen. Ook dan kun je (een deel van) je bestelling retourneren. Ook hierbij is de verpakking ongeopend en de piercing ongedragen.
Na het ontvangst van het retour zullen wij je wensen in actie brengen.